1-OP-1 TRAJECT

Benieuwd hoe dit traject je gaat helpen om die goede basis te leggen?
1 OP 1 TRAINING

Benieuwd hoe deze training je gaat helpen om die goede basis te leggen?
DE TRAINING
In drie maanden tijd zet jij onder mijn begeleiding een aantal stappen en leg je een stevig fundament voor jouw bedrijf. Hier begeleid ik je stap voor stap bij door middel van opdrachten en een aantal live sessies. Uiteraard sparren we tussendoor via WhatsApp, mail en Skype of Zoom.
Na deze training heb jij:
- Helderheid. Je kent je doelstellingen, missie, visie en kernwaarden en weet dit toe te passen voor jouw bedrijf.
- Focus. Je weet wat bij jou & bij je klant past. Geen twijfel meer over in te zetten kanalen en middelen.
- Klantinzichten. Jij kent je klant, zijn verlangens en problemen en gebruikt dit in je marketing.
& Fans. Je weet hoe je de ervaring voor je klant optimaliseert, zodat ze steeds bij je terug blijven komen.
& Inspiratie. Je hebt tientallen ideeën voor content die bij jou en je klant past. Ook kan het zomaar zijn dat een nieuw businessidee hebt gekregen, of een bestaande dienst wilt verbeteren.
& Een planning. Je weet wat je de komende half jaar gaat doen.
& Een uitgebreid document waarin je alles keer-op-keer terug kunt lezen.
STAP 1: Doelstellingen bepalen (live)
Doelstellingen zijn het kompas voor je bedrijf. Ze geven je richting en zorgen voor focus. Na deze stap weet jij waar je voor gaat voor je bedrijf, voor jezelf én voor je klanten.
Tijdens onze eerste 1-op-1 sessie krijg je uitleg over alle opdrachten waar je de komende weken mee aan de slag gaat. Op basis van de vragenlijsten die je hebt ingevuld gaan we je doelstellingen concreet maken en vastleggen. Het begin is gemaakt!
STAP 2: Zelfonderzoek
Aan de hand van mijn opdrachten ga aan de slag met je kernwaarden en onderzoek je jouw unieke, toegevoegde waarde. Waar sta jij voor? Welke boodschap breng jij, waarmee jij je kunt onderscheiden in de (soms overbevolkte) markt? En wat zijn de woorden en beelden die daar bij passen?
Aan het eind van deze stap heb je dat voor jezelf in beeld.
STAP 3: Klantonderzoek (live)
Voor deze stap ruimen we veel tijd in. Je start met zelf nadenken over wie jouw klanten zijn, hoe jouw ideale klant en zijn klantreis eruit ziet. En welke problemen en verlangens zij hebben.
Daarna komt het échte werk. Aan de hand van mijn gespreksleidraad ga je zelf je klanten interviewen. Dat gaat je heel veel waardevolle inzichten opleveren. Dit is een intensief klusje, omdat je deze interviews ook gaat uitwerken en met mijn hulp gaat analyseren.
STAP 4: Brainstorm (1 dagdeel)
Dit is dé dag. Alle inzichten uit de eerste twee sessies gaan we in kaart brengen en vertalen naar jouw merkstrategie, aanbod, prijsbeleid, boodschap, middelen en kanalen. Hier nemen we uitgebreid de tijd voor op een fijne plaats met een heerlijke lunch.
STAP 5: Vastleggen
Jij mag nu even lekker achterover leunen en mij het werk laten doen. Ik leg alles wat we in de afgelopen weken hebben besproken vast in jouw persoonlijke document. Hiermee heb je een houvast voor de komende jaren. Met hierin onder meer:
- Kernwaarden & boodschap
- Jouw aanbod
- Klantbelofte
- 1 Klantprofiel en klantreis
- Contentideeën & kanalen
STAP 6: Plannen & doen (live)
De strategie die we samen vast hebben gelegd vertalen we nu naar een concreet plan van aanpak voor de komende 3 maanden. Of het nu gaat om het bestickeren van je auto, het lanceren van een nieuw aanbod of het maken van een Facebookpost. Jij weet jij precies wat je wanneer moet doen en waarom je dat doet. Zo kom je in de juiste flow en blijf je daarna makkelijker werken vanuit je nieuwe basis.

INTERESSE?
Tijdens het hele proces zitten we vier keer om tafel. Daar wordt de echte basis gelegd. Zo houd ik je scherp en maak je sneller stappen. Ik ben jouw stok achter de deur.
Alles wat we doen wordt vastgelegd in jouw persoonlijke merkdocument. Dit document vormt het fundament van je bedrijf.
Jouw investering in de basis van je bedrijf bedraagt 1997 euro.
geDAAN voor ZZP’ERS

Elly, Opruimen met El
Elly, opruimen met El
"De professionele begeleiding van Danielle heeft mij echt geholpen door te zetten en mijn droom waar te maken. Ze geeft duidelijke opdrachten en houdt mij gefocust"
Dit zeggen anderen over mij

Edith, ByEdith
Edith, by Edith
“Door met Danielle met te sparren heb ik gemerkt dat marketing eigenlijk helemaal niet zo moeilijk hoeft te zijn. Samen hebben we de basis bepaald en met haar planning kon ik direct aan de slag. Zo kreeg ik er zelfs lol in en stroomden de aanmeldingen voor mijn Dream - Think - Do weekend in no-time binnen. Het voelde echt als ontzorgen, zodat ik weer tijd over hield om te doen waar ik goed in ben.”