Blog

Blog

De ervaring leert: de klantervaring van Mirjam Hegger
Ook als ondernemer hebben we klantervaringen. Zowel zakelijk als privé. Niet elke klantervaring doet iets met je. Maar van de uitschieters kunnen we allemaal iets leren. Waar werd je enthousiast van? Hoe kon jouw leverancier je verrassen? Of waarom zet je ergens...
Hoe ga je om met een inschattingsfout van je klant?
Ook jouw klant maakt wel eens een inschattingsfout, toch? Het gebeurde mij laatst ook. En ik werd aangenaam verrast door de oplossing die mij geboden werd.Ik probeer mijn kinderen al jaren bij te brengen dat ervaringen meer waard zijn dan tastbare dingen. Om die...
Zonder marketingbudget klanten aantrekken
Heb je een beperkt budget voor jouw marketing? Of misschien zelfs helemaal geen budget dat je uit wilt of kunt geven? Wanhoop niet. Ook met een beperkt budget of zonder marketingbudget kun je klanten aantrekken en impact maken. Dit kost je alleen tijd en...
De ervaring leert: Sander Bekker over zijn klantervaring
Ook als ondernemer hebben we klantervaringen. Zowel zakelijk als privé. Niet elke klantervaring doet iets met je. Maar van de uitschieters kunnen we allemaal iets leren. Waar werd je enthousiast van? Hoe kon jouw leverancier je verrassen? Of waarom zet je ergens...
5 manieren om in beeld te blijven bij voormalige klanten
Vind jij dat ook zo jammer? Je hebt ooit veel tijd en moeite gestoken in het aantrekken van die klant. Jullie samenwerking verliep top. En nu? Nu is het voorbij en begin je weer opnieuw met de volgende klanten. Maar ook daar neem je naar verloop van tijd weer...
4 redenen om een buyer persona op te stellen
Je hebt al zo weinig tijd en moet scherpe keuzes maken in wat je wel en niet doet. Dus waarom zou je dan toch tijd moeten steken in het onderzoeken van je doelgroep en het opstellen van één of meerdere buyer persona’s.Laat mij je overtuigen. Ik geef je vier redenen...
Drie alternatieven voor het jaarlijkse relatiegeschenk in december
September. De pepernoten liggen alweer in de winkel, de dagen worden langzaam maar zeker korter en jij vraagt je af wat je dit jaar weer als relatiegeschenk moet geven aan je nieuwe én je trouwe klanten. Wat is dat toch lastig. Je wilt opvallen tussen de massa, het...
De ervaring leert | De klantervaring van Suzanne Nieuwenhout
Ook als ondernemer hebben we klantervaringen. Zowel zakelijk als privé. Niet elke klantervaring doet iets met je. Maar van de uitschieters kunnen we allemaal iets leren. Waar werd je enthousiast van? Hoe kon jouw leverancier je verrassen? Of waarom zet je ergens...
Impact maken met jouw marketing? Het kan ook met beperkte middelen
Marketing heeft alleen maar zin als je er veel tijd en geld in stopt. Nou, ik geloof daar dus niet in. Ik denk dat ook jij, als je de jouw beperkte tijd en middelen op de juiste manier inzet, meer kunt bereiken dan je nu denkt. Je hebt dus een beperkt...