fbpx

Blog 

maak een persona

Blog

maak een persona
Customer journeyIdeale klantKlantbeleving
Meer uit je bestaande klanten halen. Kleine moeite, groot plezier.
Meer uit je bestaande klanten halen. Kleine moeite, groot plezier.

Meer uit je bestaande klanten halen. Kleine moeite, groot plezier.

Herkenbaar? Dat bijna-te-mooi-om-waar-te-zijn aanbod van die telecomprovider waar jij al jaren lid bent. Een aanbod dat alleen voor nieuwe klanten geldt. Jij, als jarenlange trouwe klant, blijft gewoon hetzelfde betalen. Bewust of onbewust is dit wat veel...

Customer journeyKlantbeleving
5 redenen om je als zakelijk dienstverlener in de klantreis te verdiepen
5 redenen om je als zakelijk dienstverlener in de klantreis te verdiepen

5 redenen om je als zakelijk dienstverlener in de klantreis te verdiepen

Wat is de reden dat grote organisaties als KLM, NS, banken, verzekeraars en grote organisaties uitgebreid onderzoek laten doen naar de klantervaring en klantreis? Waarom laten deze grote organisaties zelfs hele customer experience afdelingen optuigen? En wat kun...

KernwaardenMarketingProfilering & branding
Mooi of passend? Hoe jouw kernwaarden je helpen in de discussie over branding.
Mooi of passend? Hoe jouw kernwaarden je helpen in de discussie over branding.

Mooi of passend? Hoe jouw kernwaarden je helpen in de discussie over branding.

Of het nu gaat om een nieuw logo, nieuwe website of een volledige huisstijl. Net als je de knoop hebt doorgehakt komt daar weer een opmerking “Ik vind het niet zo mooi.”. En dat maakt je weer aan het twijfelen. Twijfelen over de keuzes die je eerder hebt gemaakt....