Hallo! Ik ben Daniëlle

Hallo! Ik ben Danielle

HET GEZICHT ACHTER &DAAN
Hoi. Ik ben Daniëlle Bekker, marketingstrateeg. Het gezicht achter &DAAN. Ik help creatieve en kennisondernemers met het vinden, binden en behouden van klanten op een manier die past bij hun merk en organisatie.
Stel je voor dat je voortaan klanten moeiteloos aantrekt. Dat zij naar jóu komen. Doorverwezen door oud-klanten. Of enthousiast geraakt door de boodschap die jij verspreidt op Social Media. En dat deze klanten vervolgens enthousiaste reviews voor je achterlaten en zonder twijfelen in gaan op je vervolg aanbod.
Dat klinkt bijna te mooi om waar te zijn, toch? Dit is exact waar ik je bij kan helpen. Ik geloof niet in keiharde sales. In verkopen vanuit je eigen belang. Waar ik wel in geloof is verbinding. De verbinding tussen jouw organisatie & jouw klanten. Zodat zij zich op hun plek voelen bij jou. En jouw processen, diensten en marketing naadloos aansluiten op hun (onbewuste) behoefte.
Mijn werkwijze
Doorgronden. Dat is wat ik doe. Ik wil weten hoe het zit. Wat beweegt de klant? Wat kenmerkt jouw organisatie? En hoe komt dat samen? Waar zitten de raakvlakken? De klant en jouw organisatie zijn dus altijd mijn uitgangspunt. Ik ga met jullie klanten in gesprek en vraag door tot de kern. Tot we de achterliggende drijfveren en emoties hebben gevonden. Tot we de raakvlakken met jouw organisatie hebben gevonden. Ik ga door tot we weten hoe we jouw diensten, processen en marketing aan moeten passen, zodat ze naadloos aansluiten op jouw klanten.
MIJN ACHTERGROND
Na bijna twintig jaar als marketing adviseur en manager te hebben gewerkt werd ik er niet meer warm van. Ik wilde mijn passie voor marketing én voor klanten niet steeds weer inzetten voor één grote organisatie (met bijpassende budgetten).
Nee, veel liever steek ik deze energie in kleinere organisaties. Waar we met kleine veranderingen grote vooruitgang boeken. Waar een goede basis, die past bij zowel jouw organisatie als je klant, zó onmisbaar is. Maar toch nog heel vaak mist.
Gedurende de jaren merkte ik dat veel bedrijven verdwalen in het woud der keuzes. Want er zijn zoveel mogelijkheden, zoveel kansen, maar ook zoveel valkuilen. Dus heb ik het tot mijn missie gemaakt om zakelijke dienstverleners te helpen bij het leggen van een sterke basis. Een basis waarin het raakvlak tussen jou en je klant centraal staat. Een basis waarmee keuzes maken een stuk makkelijk wordt en je moeiteloos klanten vindt, bindt en behoudt.
Fotocredits: Reveal your brand
