TRAJECT RAAK

Past dit traject bij jou? In een matchcall kijken we vrijblijvend of dit jou gaat helpen om die continue stroom enthousiaste klanten te krijgen.
TRAJECT RAAK

Past dit traject bij jou? In een matchcall kijken we vrijblijvend of dit jou gaat helpen om die continue stroom enthousiaste klanten te krijgen.
HERKENBAAR?
Een continue stroom nieuwe, enthousiaste klanten
Werken vanuit een stevige (marketing)basis, zodat je weet wat je wanneer moet doen en alles elkaar versterkt.
Met niet teveel tijd en geld meer klanten bereiken.
Langdurige relaties opbouwen met nieuwe klanten die jouw grootste fans worden
Een unieke, onderscheidende boodschap waar klanten op aanhaken.
Ik help je, zodat ook jij moeiteloos klanten gaat aantrekken.
Ja, echt. Het kan een moeiteloos proces worden. Als je de basis maar op orde hebt. Als je maar díe dingen gaat doen die passen bij jou en je klant. Ik kan je leren hoe je zelf die goede basis legt voor jouw organisatie. Een basis waarin de hele organisatie zich herkent. Een basis die als eikpunt dient. Niet alleen voor je marketing & communicatie, maar ook voor salesgesprekken, bij het ontwikkelen van nieuwe diensten én bij het goed inrichten van interen processen. Kortom, alles wat nodig is om enthousiaste klanten te krijgen én te houden.
Twijfels? Vragen? In een gratis en vrijblijvend gesprek vertel ik je meer over mijn werkwijze én geef ik je al een paar tips waarmee je meteen aan de slag kunt. Lijkt dat je wel iets? Laat hieronder je e-mailadres achter, ik neem contact met je op.
Ik verbind jouw organisatie met jouw klant
Ik heb twintig jaar als marketing adviseur en manager gewerkt. Vooral aan het begin van mijn carrière ging dat met vallen en opstaan. Sales wilde meer leads. Ik voelde druk om nieuwe campagnes en content te ontwikkelen die klanten aantrok. Het lukte wel, maar ging verre van moeiteloos. Terugkijkend kan ik het terugvoeren op het gebrek aan verbinding met de klant én het gebrek aan scherpe keuzes. Keuzes in verhaal, boodschap en thema’s. En dus was het allemaal los zand. Gewoon omdat de basis ontbrak.
Maar alles veranderde, zodra ik ging investeren in die basis. In onderzoeken waar de organisatie voor stond, welke boodschap daarbij paste én waarin ze echt anders waren dan al die anderen. Maar ook in het ophalen, verwerken en inzetten van klantinzichten.
Door daarna naar de verbinding te zoeken tussen organisatie en klant konden we écht stappen maken. Klanten kwamen makkelijker én bleven langer. Allemaal doordat we een boodschap hadden waarop ze aanhaakten, de verwachtingen vervolgens waarmaakten en uiteindelijk zelfs overtroffen.

NA HET TRAJECT RAAK HEB JE
Aantrekkingskracht. Je weet hoe je klanten kunt aantrekken en aan je kunt binden. Online & offline.
Scherpte. Je weet waar jouw organisatie voor staat en hoe je dit naar buiten brengt. Zo scherp, dat potentiële klanten hierop aanhaken.
Focus. Je weet wat bij jou en jouw klanten past. Geen twijfel meer over in te zetten kanalen, middelen of processen en de inrichting hiervan.
Klantinzichten. Die je kunt toepassen in je marketing & sales om nog meer klanten aan te trekken.
Fans. Je weet hoe je de ervaring voor je klant optimaliseert, zodat ze steeds bij je terug blijven komen en jouw ambassadeurs worden.
Inspiratie. Je hebt ideeën voor content die bij je klant past. Of juist een nieuw businessidee of een verbeterd aanbod.
Een planning. Je weet wat je de komende 2 jaar gaat doen.
Een uitgebreid document waarin je alles keer-op-keer terug kunt lezen.
DE INHOUD
STAP 1
- Alles begint met het leggen van een stevige basis. Een basis die breed gedragen wordt binnen jullie bedrijf. En dus starten we altijd met het samenstellen van een team waarmee we de komende weken de nieuwe basis gaan leggen.
- Met dit projectteam brengen we in kaart waar jouw organisatie voor staat. UIteraard komen de kernwaarden aan bod, maar we kijken verder dan dat. Waarin zijn jullie nu écht anders dan collega-bedrijven? Wat maakt jullie uniek? En welke boodschappen horen daar dan bij?
- Ook bepalen we de belangrijkste klantgroepen. En brengen hun grootste taken, doelen, problemen en verlangens in kaart. Op basis hiervan ontstaat de klantbelofte.
STAP 2
- Nu we de basis hebben gelegd, is het tijd voor verdieping. In de basis draait het om jullie organisatie. Nu verdiepen we ons in jullie klanten. Welke problemen ervaren zij? Wat zijn hun dagelijkse werkzaamheden en belangrijkste doelen? Maar ook; Hoe zoeken zij naar nieuwe samenwerkingspartners? Welke stappen zetten zij in jullie samenwerking? En hoeveel moeite hebben zij in jullie samenwerking gestoken? Waarom hebben ze voor jullie gekozen? En niet geheel onbelangrijk: hoe ervaren ze de samenwerking?
- Op basis hiervan stellen we samen een klantprofiel en een klantreis voor de oriëntatie- en beslissingsfase op.
- De inzichten gebruiken we ook om de basis die we in stap 1 hebben gelegd verder aan te scherpen. We weten nu immers waar de klanten écht op aanhaken. We weten hoe we dit scherper kunnen formuleren en welke woorden klanten gebruiken.
Stap 3
- Verbinding met je klant. Daar draait het allemaal om. Want als een potentiële klant die verbinding voelt en aanhaken op jouw boodschap zul jij hen moeiteloos binnen kunnen halen. Blijven ze ook in de samenwerking die verbinding voelen? Grote kans dat jij er een trouwe fan bij hebt.
- Op basis van de uitkomsten uit de eerste twee stappen, maken we plannen voor het aantrekken van nieuwe klanten. We maken scherpe keuzes over de in te zetten kanalen, marketingmiddelen en boodschappen. De inzichten delen we met de rest van de organisatie, zodat sales, customer service én andere afdelingen nóg beter in kunnen spelen op klantvragen en behoefte.
- Samen maken we keuzes. Bepalen we wat werkt voor jou en je klanten. En gaan we dit plannen. Zodat jij het komende jaar vooruit kunt. Aan het eind van het traject ontvang je een roadmap met een plan van aanpak voor jouw marketing, (interne en externe) communicatie, diensten en processen.
Extra´s
BONUS 2 Een website review door Online by Louise en mijzelf. Samen bekijken wij jullie website en komen we met tips om deze nog beter te laten passen bij de basis die we samen hebben gelegd.
Jouw investeringen
Voor het traject Raak betaal je 4997 euro

INTERESSE?
De investering voor dit traject is afhankelijk van jullie wensen en het aantal klantgroepen dat onderzocht moet worden. Ik vertel je hier graag meer over in een persoonlijk gesprek.
geDAAN voor zakelijke dienstverleners

Michiel, Omop.nl
Michiel, Omop.nl
“In 2018 hebben we omop.nl overgenomen. Onder begeleiding van Danielle zijn we aan de slag gegaan met onze kernwaarden en hebben we gebruikers geïnterviewd. Nu hebben we een nieuwe branding én een product dat beter aansluit op de klantwensen. Daarmee hebben we al een aantal grote, nieuwe klanten gekregen.”

Jeroen, Corvus Infra
Jeroen, Corvus Infra
“Bij de opstart van Corvus Infra hebben we Danielle gevraagd ons te begeleiden bij het leggen van een stevig fundament. Onder haar begeleiding zijn we samen aan de slag gegaan met onze kernwaarden en klantbelofte. Dit is uiteindelijk de basis geworden van onze branding, content en alle uitingen die wij doen.”